DZC '68TeamsWedstrijdverslagenJO11-1 verliest eerste competitiewedstrijd van VIOD

JO11-1 verliest eerste competitiewedstrijd van VIOD

De wedstrijd tegen VIOD werd een gelijk opgaande, sportieve en spannende wedstrijd. Misschien was DZC in de eerste helft de wat meer bovenliggende partij en VIOD in de tweede helft. VIOD kwam in de 1e helft op voorsprong, waarna DZC gelijk de 1-1 scoorde. In de tweede helft herhaalde dit zich, toen VIOD op 1-2 kwam en wij gelijk weer de 2-2 scoorden. Uiteindelijk creëerde VIOD in de slotfase goede kansen die ook werden beloond met 2 doelpunten. Zo wist VIOD de wedstrijd uiteindelijk met 2-4 te winnen. Het was een mooie wedstrijd met van beide kanten veel strijd en zeker ook goed voetbal. Helaas voor ons ging VIOD er met de 3 punten vandoor en moesten we de eerste nederlaag incasseren. Maar de strijd om de bovenste plekken is nog in volle gang. Alles ligt nog open. Het belooft dan ook een spannend slot van de competitie te worden! Op naar de volgende thuiswedstrijd, tegen VVO.