DZC '68TeamsWedstrijdverslagenJO11-1 beleeft geen plezierige wedstrijd, maar blijft ongeslagen.

JO11-1 beleeft geen plezierige wedstrijd, maar blijft ongeslagen.

De wedstrijd tegen FC Zutphen JO11-1 beloofde op voorhand een leuke en spannende wedstrijd te worden. Spannend werd het zeker, maar het was voor onze jongens niet een wedstrijd waar ze veel plezier aan beleefden. Gelukkig was de scheidsrechter oplettend, wat nodig was, want het zeer harde spel van de tegenstander bepaalde nadrukkelijk de wedstrijd. Dit is zoveel mogelijk uit de video-samenvatting gelaten, want dit maakte de video niet leuker om naar te kijken. Toch jammer dat Zutphen zo speelde, want ze zouden door te gewoon te gaan voetballen misschien nog betere resultaten halen. Want het is een prima team, fysiek sterk en daarom ook een moeilijke tegenstander. De ruststand was 1-1, de einduitslag 3-3. Complimenten aan de scheidsrechter én zeker ook aan onze jongens en begeleiding, dat ze het hoofd wel koel hielden en gewoon bleven voetballen, voor zover dit ging. Goed gedaan!

Deze wedstrijd gauw vergeten, we zijn nog steeds ongeslagen. Op naar de volgende wedstrijd, over 14 dagen tegen VIOD.