DZC '68TeamsWedstrijdverslagenDZC’68 JO11-1 wint van DCS en blijft ongeslagen!

DZC’68 JO11-1 wint van DCS en blijft ongeslagen!

Vooraf was wel duidelijk dat de uitwedstrijd tegen DCS uit Zevenaar een pittige wedstrijd zou worden. Dit werd het in de 1e helft ook. De eerste 10-15 minuten was DCS de bovenliggende partij en wist ook te scoren: 1-0 achter. Daarna volgden nog enkele mooie aanvallen van DCS, met nog een bal op de paal. DZC’68 was gewaarschuwd en werd op tijd wakker. En het begon steeds beter in zijn eigen spel te komen. Er werd feller op de bal gejaagd en de weg naar de goal van de tegenstander werd weer gevonden. Zo kwam een fraaie vrije trap via de lat achter de lijn, althans zo leek het. Helaas was er nog geen doellijn-technologie :-) Het werd uiteindelijk voor rust toch nog 1-1, door een prima afstandsschot. Na rust zette DZC’68 door en werd er goed verdedigd en fanatiek aangevallen. De 1-2 volgde dan ook al snel. Een mooie rush werd bekroond met een goed schot in de verre hoek. DZC had vervolgens de smaak te pakken. Een hakbal, afstandsschot en een mooie een-twee via de achterlijn zorgden vervolgens voor een eindstand van 1-5. Een mooie overwinning, waarmee het team ook na 3 wedstrijden ongeslagen blijft!