DZC '68TeamsWedstrijdverslagenDZC’68 JO11-1 wint ook 4e wedstrijd, thuis van DVC’26.

DZC’68 JO11-1 wint ook 4e wedstrijd, thuis van DVC’26.

De 4e competitiewedstrijd werd op eigen veld gespeeld, tegen DVC’26 uit Didam. DZC kende een bliksemstart. De eerste aanval leidde gelijk tot een goal. Een lekker begin! DZC had in het verloop van de 1e helft het betere van het spel, al deelde DVC zeker ook wel speldenprikken uit. De voorsprong werd in de 1e helft verder uitgebouwd tot 3-0. Ook na rust had DZC het betere van het spel en creëerde het veel kansen, waarbij DVC af en toe zeker ook gevaarlijk was. Maar de verdediging had het samen met de keeper achterin prima onder controle. DVC kwam ook in de 2e helft niet tot scoren, terwijl DZC nog twee keer scoorde: 5-0 winst! DZC won daarmee de 4e wedstrijd op rij en is nu koploper geworden in de poule. Een mooie prestatie!