DZC '68TeamsWedstrijdverslagenDONKERE WOLKEN BOVEN SPORTPARK ZUID!!

DONKERE WOLKEN BOVEN SPORTPARK ZUID!!

Als niets lukt is het moeilijk om de neuzen in dezelfde richting te houden. Maar dit is wel wat de mannen van DZC 14 moeten doen. Na twee zeperds met grote cijfers komt nu een week van bezinning. De noodzaak van een overwinning wordt voelbaar.
Met slechts één punt uit 5 wedstrijden is de competitiestart ronduit slecht te noemen. Komende week geen wedstrijd, maar tijd om iedereen bij zichzelf te rade te laten gaan en met opgeheven hoofd aan te laten treden tegen AZSV 9 over veertien dagen.

De wedstrijd, die om 17.00 uur gepland stond, begon enige tijd later. Nadat de geelblauwen zich in de door Kees zorgvuldig gewassen tenues hadden gewurmd (drogen zat er helaas niet meer in, dan maar nat aantrekken) kon het spektakel beginnen.  Maar helaas voor de thuisploeg  zou het een eenzijdig spektakel blijken.

De toeschouwers waren in grote getalen aanwezig en de scheidsrechter nam de tijd om iedereen een mooi plekje langs het prachtige kunstgrasveld te laten opzoeken. Het initiatief lag van meet af aan bij de gasten, de thuisploeg was slechts figurant tijdens het eerste halfuur. Daarna ging het ietsje beter, maar het was bij lange na niet voldoende om VVG in verlegenheid te brengen. Vlak voor rust pakte een donker wolkendek zich samen, waarna in de rust, maar ook vlak daarna het veld nog even licht gesproeid werd.  Na de rust wijzigde het spelbeeld niet. DZC was dolende en VVG bleef op zoek naar meer doelpunten. Het werd uiteindelijk 0-11. Laten we het erop houden dat het dieptepunt is bereikt en dat het vanaf nu alleen maar beter kan worden.  Over de onderwerpen die in de derde helft aan bod kwamen, kunnen helaas geen mededelingen worden gedaan. Die zijn namelijk ongeschikt voor jeugdige lezers.

Hendrik Haverkramp

Cast 11/10/14 in willekeurige volgorde:

Rick, Theo, Onur, Klaas, Appie, Martin, Tom, Alex, Erwin, Robert, Angelo, Pascal, Kees, Jerry