DZC '68NieuwsOverige nieuwsVrumona en DZC'68 tekenen verfrissend nieuw contract

Vrumona en DZC'68 tekenen verfrissend nieuw contract

Vrumona en DZC'68 hebben een verfrissend nieuw contract getekend. DZC'68 blijft hiermee o.a. de merken Pepsi Max, Royal Club, Sourcy en, vers van de pers, sportdrank Extran schenken. Vrumona's missie om frisdrank zo gezond mogelijk te maken past helemaal in de filosofie van onze vereniging. Wij zijn zeer content met het verlengen van deze samenwerking.

Vrumona, de nummer 1 gezondere frisdrankleverancier

Goed en gezond drinken voor iedereen!

Suikervrije en caloriearme frisdranken met Vrumona
Suikervrije frisdrank, caloriearme verfrissing, healthy dorstlessers; er is veel vraag naar. Consumenten vinden een gezonde levensstijl immers steeds belangrijker. Ook ondernemers in de horeca kijken daarom naar gezond en goed drinken. Bij Vrumona zijn ze daar blij mee en voorzien ze graag in die behoefte. Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, dat is immers hun missie.

Vrumona was in Nederland de eerste frisdrankproducent die laagcalorische frisdranken op de markt bracht. Zo introduceerden zij al in 1957 Rivella, een frisdrank met zo weinig suiker dat zelfs het Diabetesfonds het voor patiënten voorschreef. Later kwamen daar vele andere merken bij, zoals Crystal Clear en Sourcy Water met toegevoegde smaken en zonder suiker. Inmiddels is er van elke frisdrank in hun portfolio een laagcalorische variant. Hun doel is dat laagcalorische frisdranken in 2030 de standaard zijn. Daarmee zijn zij voortrekker van het gezonder maken van Nederland. Inmiddels is meer dan 52 procent van de dranken die zij verkopen een frisdrank met weinig calorieën.

Omdat ze graag consumenten willen helpen een gezondere keuze te maken, besteden zij ruim 85 procent van hun marketing- en promotiebudget aan laagcalorische frisdranken.

Gezonde levensstijl en keuzes in frisdrank
Voldoende drinken is goed voor lichaam en geest. Dat wil toch iedereen? Toch zien we dat het niet iedereen lukt om invulling te geven aan een gezonde levensstijl. Gezondere keuzes zijn niet bij alle consumenten bekend en ook niet overal beschikbaar. Bovendien is ‘gezond’ vaak ook even wennen, want het brengt nieuwe smaken met zich mee. Vrumoma overtuigt ondernemers en consumenten graag van hun vele gezondere keuzes. Zo hebben ze samen met Subway het assortiment frisdranken helemaal omgezet naar frisdranken met weinig calorieën. Het resultaat mag er zijn. De klanten missen de dranken met suiker niet, want de omzet in frisdrank nam zelfs toe.

Gezond en duurzaam ondernemen met Vrumona
Maar goed en gezonder drinken gaat volgens Vrumona nog veel verder. Bij Vrumona hebben ze steeds meer oog voor onze leefomgeving, net als veel consumenten. Naast gezondheid is dus ook duurzaamheid een heel nadrukkelijke keuze van Vrumona.

Gezondheid en duurzaamheid vragen om minder CO2-uitstoot en vermindering van de hoeveelheid water die we samen verbruiken. Het vraagt ook om een hoger gehalte recyclebaar materiaal in hun verpakkingen. En dus zijn ze daar altijd mee bezig.